חשיפה: הפלסטינים השמיטו את ישראל ממפות בתערוכה בינלאומית

    נציג משרד החוץ הדגיש כי ביריד התיירות במדריד יש יצוג מכובד לישראל ולדבריו התשובה לשקר הפלסטיני היא הצלחת התיירות הישראלית
    שלמה ריזל 1 Comment on חשיפה: הפלסטינים השמיטו את ישראל ממפות בתערוכה בינלאומית

    ביריד תיירות שנערך במדריד שבספרד, הציגו בדוכן הפלסטינים מפות של ישראל, כששמות הערים שונו לשמות ערביים • משרד החוץ ל'קול חי': "ניצול שערורייתי של הפלסטינים של אירוע בינלאומי"

    נציג משרד החוץ הדגיש כי ביריד התיירות במדריד יש יצוג מכובד לישראל ולדבריו התשובה לשקר הפלסטיני היא הצלחת התיירות הישראלית
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on תרגיל פוליטי מבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביריד תיירות במדריד שבספרד הציבו פלסטינים מפה מעובדת של ישראל, כשבראשה מופיעה המילה פלסטינה, וחלקים נרחבים ממנה שונו לשמות ערבים – תוך כדי מחיקת כל זכר למדינת ישראל כפי שהיא כיום בשטח.

    יוסי פלס, תושב כפר חב"ד שביקר בתערוכה במסגרת סוכנות הנסיעות שבבעלותו, השתומם לראות את המפות שמוחקים ומעוותים את מפת ישראל. "אנשים מכל העולם חולפים בתערוכה, וזה עצוב שאין בושה לפלסטינים להציג בפומבי את השקרים שלהם".

    דובר משרד החוץ עמנואל נחשון, הגיב בנחרצות לפניית 'קול חי' ואמר: "מדובר בניצול שערורייתי ושיקרי שהפלסטינים עושים, במסגרת אירוע בינ"ל. חבל שמארגני היריד נפלו בפח ונתנו לפלסטינים להפיץ פרופגנדה שיקרית".

    הוא הבטיח כי "שגרירות ישראל תפעל מול מארגני היריד לביטול הדוכן. מן הראוי לציין שישראל מיוצגת ביריד זה באמצעות דוכנים מדהימים ומגוון חברות. התשובה לשקר הפלסטיני היא הצלחת התיירות לישראל. כרגיל, הפלסטינים מברברים ואנחנו- עושים!!!".

    תמונה 3 (1)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נו נו רק עכשיו אתם נזכרים ברור שכל העולם אנטישימי